Klachtenformulier

Met dit formulier kan een pashouder een klacht over een kaartblokkade voorleggen aan de Commissie Bezwaar en Beroep Gatekeeper. De klacht gaat over een blokkade van toegang tot meerdere specifieke hoogrisico havens bij een haventerminal.


Naast individuele pashouders, kunnen zakelijke ondernemingen met een klacht over een kaartblokkade dit formulier ook gebruiken.

Download het formulier hieronder of vul het in via het formulier hier onder.

 

1. Mijn gegevens (kaartgebruiker)

2. Mijn werkgever

...als u samen klaagt

3. Vertegenwoordiger

...als iemand namens u optreedt

Relatie tot u

Als u een vertegenwoordiger hebt:

  • blijft het handelen of het niet (op tijd) handelen van deze vertegenwoordiger voor uw risico;
  • loopt de correspondentie in de regel via deze vertegenwoordiger;
  • dient uw vertegenwoordiger het klachtformulier mede te

4. Mijn klacht is gericht tegen

Indien uw toegangskaart is geblokkeerd voor toegang tot één specifieke hoog risico haven bij een haventerminal die is aangesloten bij Stichting Gatekeeper (‘Deelnemer’), dan dient u eerst bij die Deelnemer te klagen. Indien blijkt dat de interne klachtprocedure bij de Deelnemer(s) niet is afgerond, kan Stichting Gatekeeper uw klacht nog niet in behandeling nemen. Stichting Gatekeeper kan uw klachtformulier met bijlagen doorsturen naar de Deelnemer(s) waarover u klaagt. Wij zullen de Deelnemer(s) verzoeken om u een reactie te geven. Als u er vervolgens samen met uw Deelnemer(s) niet uitkomt, kunt u de klacht opnieuw aan Stichting Gatekeeper voorleggen.

[;;; Indien uw toegangskaart is geblokkeerd voor toegang tot meerdere specifieke hoog risico haven bij haventerminals die zijn aangesloten bij Stichting Gatekeeper

Hebt u deze klacht al voorgelegd aan de Deelnemer?
Hebt u een reactie op uw klacht ontvangen?
Hebt u deze klacht al voorgelegd aan een rechter of andere geschil beslechtende instantie?

Indien uw klacht is gericht tegen twee Deelnemers

Hebt u deze klacht al voorgelegd aan de Deelnemer?
Hebt u deze klacht al voorgelegd aan een rechter of andere geschilbeslechtende instantie?
Hebt u de toegangskaart afgenomen voor uzelf, of handelde u voor uw beroep of bedrijf?

5. Informatie over de toegangskaart

Mijn klacht gaat over:

6. Omschrijving van de klacht

Omschrijf hier zo bondig mogelijk waarom u het niet eens bent met het de blokkade van uw toegangskaart. Hebt u meer ruimte nodig? Stuur dan een getypte bijlage mee.

7. Financiële schade

Is er financiële schade?
Vordert u ook (wettelijke) rente?

8. Mogelijke oplossing

9. Privacy

Ik heb kennisgenomen van de Privacyverklaring van Stichting Gatekeeper (te vinden op www.Stichting Gatekeeper.nl). Ik stem ermee in dat de informatie die ik aan Stichting Gatekeeper verstrek, kan worden gedeeld met:

  • de Deelnemer(s) tegen wie de klacht is gericht;
  • externe adviseurs van Stichting Gatekeeper.

10. Verklaring

Door ondertekening van dit formulier verzoek ik Stichting Gatekeeper mijn klacht in behandeling te nemen. Het klachtformulier heb ik naar waarheid ingevuld.

Ik aanvaard de uitspraak van Stichting Gatekeeper over mijn klacht als:

Klik hier voor meer informatie over het ‘Protocol voor de behandeling van klachten door de Geschillencommissie bezwaar en beroep Gatekeeper’.

Ik begrijp en ga akkoord dat het ‘Protocol voor de behandeling van klachten door de Geschillencommissie bezwaar en beroep Gatekeeper’ te vinden op www.stichtinggatekeeper.nl op deze procedure van toepassing is.

11. Bijlagen

Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen, heeft Stichting Gatekeeper een kopie van de volgende documenten nodig.

12. Verstuur bezwaar