Privacy statement

1. ALGEMEEN

Stichting Gatekeeper (“Gatekeeper”) is een stichting zonder winstoogmerk en een brancheorganisatie in de logistieke sector met deelnemers in de logistieke sector.

Gatekeeper heeft een focus op zeehavens waar een hoog risico op criminaliteit bestaat. Omdat criminaliteit zorgt voor onveilige situaties en om te voorkomen dat criminelen vrij spel krijgen binnen beveiligde gebieden in de havens van de deelnemers, wil Gatekeeper maatregelen kunnen treffen die specifiek van toepassing zijn op personen die zich niet houden aan de afspraken, zoals huisregels en andere (integriteits-)regels die onder meer in de Integriteitsovereenkomst met een Kaartgebruiker zijn vastgelegd. Een van de maatregelen zou kunnen zijn dat Gatekeeper de toegang tot bepaalde beveiligde zones voor Kaartgebruikers die zich niet aan de regels houden, tijdelijk kan beperken. Deze maatregel kan criminaliteit voorkomen en zal waarschijnlijk leiden tot een betere veiligheid. Dit vloeit voort uit de zorgplicht van Stichting Gatekeeper en haar deelnemende organisatie om te zorgen voor een veilige werkplek want alle medewerkers op haventerminals hebben recht op een veilige werkomgeving.

De Gatekeeper gemeenschap bestaat uit de Stichting Gatekeeper en haar deelnemende leden van de Gatekeeper gemeenschap (“Deelnemers”).

Deelnemers hebben ingestemd met de Gatekeeper Integriteitsovereenkomst voor Deelnemers (de “Integriteitsovereenkomst voor Deelnemers”).

Er is nog een Integriteitsovereenkomst: die tussen Gatekeeper, Deelnemers en u als Kaartgebruiker. Dit heet de “Integriteitsovereenkomst voor Kaartgebruikers ”. Wanneer u heeft ingestemd met een Integriteitsovereenkomst voor Kaartgebruikers, bent u een Kaartgebruiker (“Kaartgebruiker” of “u”).

Gatekeeper kan dit Privacy Statement van tijd tot tijd wijzigen. De laatste versie van het Privacy Statement kunt u altijd inzien op www.stichtinggatekeeper.nl (de “Website”) onder “Privacy Statement” onderaan de website. Wij raden u aan om deze website regelmatig te bezoeken om na te gaan of u over de meest recente versie van het Privacy Statement beschikt, en dat u dit doet wanneer u uw persoonsgegevens aan Gatekeeper deelt.

Dit Privacy Statement is voor het laatst gewijzigd op 27 juni 2023.

Gatekeeper kan uw persoonsgegevens verzamelen wanneer u onze website bezoekt, wanneer u uw persoonsgegevens met ons deelt of wanneer Gatekeeper informatie ontvangt van autoriteiten en/of wanneer u contact heeft met Gatekeeper. Dit Privacy Statement is van toepassing op het verzamelen en verwerken van persoonsgegevens van Kaartgebruikers en websitebezoekers.

Gatekeeper hecht veel waarde aan de bescherming van de privacy en veiligheid van uw persoonsgegevens. Wij zullen uw persoonsgegevens verwerken in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming van de EU en/of lokale privacywetgeving (indien van toepassing).

2. DE PRIVACY PRINCIPES VAN GATEKEEPER

We gaan om met persoonsgegevens en privacy in overeenstemming met onderstaande privacy principes:

  1. Gatekeeper houdt zich aan wettelijke regels. Wij verwerken en bewaren bepaalde persoonsgegevens. In onze Privacy Statement zijn we daar open en duidelijk over.
  1. Gatekeeper hanteert strikte regels voor de verwerking van persoonsgegevens en we evalueren regelmatig hoe de regels werken. Wij verwerken persoonsgegevens die relevant en noodzakelijk zijn om Kaartgebruikers een geweldige ervaring te geven en een goede werkgever te zijn voor onze medewerkers.
  1. Gatekeeper heeft passende organisatorische en technische en beveiligingsmaatregelen getroffen voor de omgang met persoonsgegevens van Kaartgebruikers en medewerkers. Alleen personen met de juiste autorisatie hebben toegang tot de persoonsgegevens. Als we externe partijen inschakelen, doen we dat pas nadat we goede afspraken hebben gemaakt over de veilige verwerking van persoonsgegevens. We nemen maatregelen om datalekken te voorkomen, maar als dit toch gebeurt, informeren we de betrokken partijen en waar nodig de toezichthouder.
  1. Gatekeeper ontwikkelt nieuwe producten volgens de principes van ‘privacy by design’ en ‘privacy by default’. Dit betekent dat privacyaspecten worden meegenomen in het ontwerpproces en dat we altijd uitgaan van het meest privacy vriendelijke niveau. Gatekeeper wil transparante, heldere informatie geven over welke persoonsgegevens we verwerken, waarom dat nodig is en hoe we daarmee omgaan. Wij staan de Kaartgebruiker en medewerkers of andere belanghebbenden bij indien zij meer inzicht of informatie willen.

3. WIE IS VERANTWOORDELIJK VOOR DE VERWERKING VAN PERSOONSGEGEVENS?

Stichting Gatekeeper is de verantwoordelijke voor de verwerking van uw persoonsgegevens. U vindt onze contactgegevens aan het einde van dit Privacy Statement.

4. WAAROM VERZAMELEN WE UW GEGEVENS?

Gatekeeper verzamelt uw persoonsgegevens in het algemeen:

  • Om u Gatekeeper producten en -diensten aan te bieden, zoals klachtbehandeling, onze Geschillencommissie en Commissie van Beroep
  • Om u het gebruik van de Gatekeeper-websites en Gatekeeper diensten te bieden
  • Om u onze e-mailnieuwsbrief te kunnen sturen
  • Voor het bevorderen van een effectief veiligheidsbeleid in Gatekeeperkantoren (bijvoorbeeld door gebruik te maken van toegangscontrole, cameratoezicht of registratie van incidenten)
  • Om te voldoen aan de wettelijke verplichtingen waaraan Gatekeeper is onderworpen
  • Om uw verzoeken en vragen te kunnen beheren
  • Om u uit te nodigen om deel te nemen aan onderzoek met betrekking tot Gatekeeper, op voorwaarde dat u ervoor heeft gekozen om benaderd te worden door Gatekeeper

5. WELKE PERSOONSGEGEVENS VERZAMELEN WE VAN U?

Gatekeeper kan de volgende persoonsgegevens van u verwerken:

  • naam, e-mailadres, adres, telefoonnummer
  • geboortedatum en -plaats, geslacht
  • nationaliteit , waar van toepassing
  • Indien u strafrechtelijke persoonsgegevens aan ons heeft verstrekt op grond van artikel 33 lid 2 sub a van de Uitvoeringswet AVG: “ter beoordeling van een verzoek van betrokkenen om over hem te beslissen of hem een prestatie te verstrekken.” Of op grond van de Integriteitsovereenkomst voor Kaartgebruikers.
  • Camerabeelden in onze kantoren om een veilige omgeving voor onze medewerkers en bezoekers te waarborgen
  • Kaartgebruiker Service audio-opnamen voor trainings- en kwaliteitsverbeteringsdoeleinden
  • Gebruiksgegevens voor diagnostiek

6. NIEUWSBRIEVEN EN ANDERE COMMERCIËLE COMMUNICATIE VAN GATEKEEPER

Na uw toestemming informeren wij u over nieuwe producten, specials en andere promotionele activiteiten door u onze nieuwsbrief te sturen. U heeft altijd de mogelijkheid om u af te melden voor het ontvangen van verdere commerciële berichten van ons door een van de volgende opties te gebruiken:

  • door te klikken op de link ‘uitschrijven’ onderaan de betreffende Gatekeeper-e-mail;
  • door te klikken op de link ‘uitschrijven voor alles’ in de nieuwsbriefvoorkeuren in uw persoonlijke Gatekeeper-account;
  • door een e-mail te sturen naar privacy@stichtinggatekeeper.nl ;
  • door dit schriftelijk aan te geven bij Kaartgebruiker Service via onderstaand postadres of via het contactformulier op www.stichtinggatekeeper.nl.

Wanneer u zich afmeldt voor commerciële communicatie van ons, zullen wij u zo spoedig mogelijk van de mailinglijst verwijderen. De snelste en geautomatiseerde manier om u af te melden is door op de ‘uitschrijven’-link onderaan de Gatekeeper-e-mail of via uw persoonlijke Gatekeeper-account te klikken.

7. HOE VERZAMELEN WE UW PERSOONSGEGEVENS EN VOOR WELK DOEL?

Aanmaken van een online account: Als u een online account aanmaakt op onze website, verzamelen wij uw persoonsgegevens op een beveiligde server. U wordt gevraagd uw naam, e-mailadres, contactgegevens en wachtwoord in te vullen om toegang te krijgen tot onze website. We slaan deze informatie op zodat u de volgende keer dat u inlogt toegang tot de website kunt krijgen.

Contact Kaartgebruiker Service: Als u contact opneemt met onze Kaartgebruiker Service, verzamelen we uw naam, e-mailadres (en eventuele aanvullende gegevens die u ons verstrekt), de inhoud van correspondentie en gespreksnotities en gespreksopname in geval van telefonisch contact om te kunnen reageren op uw vragen of opmerkingen of om een betere website aan te bieden en voor trainingsdoeleinden.

Contact klachtenwebsite, onze Geschillencommissie en Commissie van Beroep: Als u contact met ons opneemt om een klacht of geschil in te dienen bij onze Geschillencommissie of beroep in te stellen bij onze Commissie van Beroep, verzamelen wij uw naam, e-mailadres, contactgegevens en eventuele aanvullende gegevens die u mogelijk aan ons verstrekt (waaronder strafrechtelijke persoonsgegevens), de inhoud van correspondentie en gespreksnotities en gespreksopname bij telefonisch contact om te kunnen reageren op uw vragen, klachten, geschillen of beroepen of om een betere website te kunnen bieden en reageren op uw klacht, geschil of beroep, op grond van het Reglement Geschillen Commissie en Reglement Commissie van Beroep, en op grond van artikel 33 lid 2 sub a van de Uitvoeringswet AVG: “ter beoordeling van een verzoek van betrokkenen om over hem te beslissen of hem een prestatie te verstrekken.” Of op grond van de Integriteitsovereenkomst voor Kaartgebruikers.

Gebruiksgegevens worden automatisch verzameld bij het gebruik van de Website. Gebruiksgegevens kunnen informatie bevatten zoals het internetprotocoladres van uw apparaat, browsertype, browserversie, de pagina’s van onze website die u bezoekt, de tijd en datum van uw bezoek, de tijd die op die pagina’s is doorgebracht, unieke apparaat-ID’s en andere diagnostische gegevens . Wanneer u de website bezoekt via of via een mobiel apparaat, kunnen we bepaalde informatie automatisch verzamelen, inclusief maar niet beperkt tot het type mobiel apparaat dat u gebruikt, de unieke ID van uw mobiele apparaat, het IP-adres van uw mobiele apparaat, uw mobiele besturingssysteem, het type mobiele internetbrowser dat u gebruikt, unieke apparaat-ID’s en andere diagnostische gegevens. We kunnen ook informatie verzamelen die uw browser verzendt wanneer u onze website bezoekt of wanneer u de website bezoekt via of via een mobiel apparaat.

Solliciteren : Als je solliciteert bij Gatekeeper, verzamelen we je naam, e-mailadres, telefoonnummer, cv/cv, foto en motivatiebrief.

Camerabewaking in onze kantoren : Gatekeeper kan in haar kantoren gebruik maken van beveiligingscamera’s om uw veiligheid en die van haar personeel te waarborgen en om te kunnen voldoen aan haar wettelijke verplichtingen. Bij binnenkomst op kantoor word je geïnformeerd over de camera’s en zijn de camera’s goed zichtbaar. Deze beelden worden na 7 dagen automatisch gewist, tenzij er zich een incident heeft voorgedaan, in welk geval de periode onder strikte voorwaarden wordt verlengd. Slechts een beperkt aantal getrainde medewerkers heeft toegang tot bewakingsbeelden. De beelden kunnen bij incidenten worden verstrekt aan politie en justitie.

Website-analyse: we gebruiken technologische websiteproviders zoals Google om gedetailleerde statistieken van onze websites te verzamelen en weer te geven. Het doel van deze website is om ons een duidelijk overzicht te geven van bezoekersstromen, verkeersbronnen en paginaweergaven. Op basis van deze informatie kunnen we onze websites verbeteren en uw winkelervaring op onze websites en apps verbeteren. Gatekeeper kan deelnemen aan op interesses gebaseerde advertenties. Zoals hierboven beschreven, kunnen we automatisch gegevens verzamelen over hoe u door websites bladert, applicaties gebruikt en winkelt om uw ervaring te verbeteren, onze service te verbeteren en u te voorzien van communicatie en promoties van ons of anderen. Het doel van op interesses gebaseerd adverteren is dat Gatekeeper of zijn advertentiepartners u advertenties laten zien die relevanter zijn voor uw interesses. U kunt het vermogen van Gatekeeper en onze partners beperken om uw gegevens voor deze doeleinden te verzamelen en te gebruiken. Als u zich wilt afmelden voor het ontvangen van op interesses gebaseerde advertenties, klikt u op een van de volgende links: www.networkadvertising.org of www.aboutads.info . Om u succesvol af te melden, moeten cookies zijn ingeschakeld in uw webbrowser. Houd er rekening mee dat als u ervoor kiest om u af te melden, u advertenties op onze websites kunt blijven zien en berichten van ons kunt blijven ontvangen, maar dergelijke advertenties en berichten zijn niet gebaseerd op hoe u bladert en winkelt. Zoals hierboven beschreven, kunt u ook voorkomen dat bepaalde gegevens automatisch worden verzameld door cookies in uw webbrowser uit te schakelen.

8. SOCIALE MEDIA

Wanneer u deelneemt aan verschillende sociale media , zoals Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram, LinkedIn, dient u bekend te zijn met en inzicht te hebben in de tools die door die sites worden aangeboden waarmee u keuzes kunt maken over hoe u de persoonsgegevens op uw sociale media deelt profielen. We zijn gebonden aan de privacy praktijken en het privacy beleid van deze derde partijen, dus we moedigen u aan om de toepasselijke Privacy Statements, gebruiksvoorwaarden en gerelateerde informatie te lezen over hoe uw persoonlijke gegevens worden gebruikt in deze sociale media-omgevingen. Afhankelijk van de keuzes die je hebt gemaakt met betrekking tot je instellingen op verschillende social media sites en in combinatie met je instellingen op onze website en apps , kunnen bepaalde persoonsgegevens met ons worden gedeeld over je online activiteiten en social media profielen , bijvoorbeeld via Facebook Connect of Google Connect. Als u niet wilt dat wij uw persoonsgegevens delen met een sociale-mediasite of -toepassing, dient u geen toegang te krijgen tot een dergelijke sociale-mediasite of -toepassing. U mag bijvoorbeeld niet op een “Vind ik leuk”-knop klikken op een productdetailpagina.

9. RECHTSGRONDSEN VOOR DE VERWERKING VAN PERSOONSGEGEVENS

De rechtsgronden voor het verwerken van deze persoonsgegevens (afhankelijk van de persoon en de omstandigheden) zijn:

  • De uitvoering van onze overeenkomst met u:Wanneer u akkoord bent gegaan met de Integriteitsovereenkomst voor Kaartgebruikers, verwerken wij de persoonsgegevens die u ons verstrekt met betrekking tot uw overeenkomst, e-mailmeldingen over de status van uw kaart. Ook om u de website te bieden en te reageren op uw verzoeken om Kaartgebruiker Service te verlenen en om u essentiële informatie te verstrekken met betrekking tot, indien van toepassing, informatie over uw klacht, geschil of beroep
  • Onze legitieme belangen : Wij gebruiken uw persoonlijke gegevens zowel op geaggregeerde als op individuele basis voor de marketing van onze producten en diensten , om contact met u op te nemen via e-mail, sociale media of anderszins voor op interesses gebaseerde advertenties of andere commerciële doeleinden .

Hiermee verwijzen wij naar een gerechtvaardigd belang zoals omschreven in artikel 6 lid 1 sub f van de EU Algemene Verordening Gegevensbescherming. We hebben een afwegingstoets uitgevoerd om de gerechtvaardigde belangen van Gatekeeper af te wegen tegen uw belangen, rechten en vrijheden. Wij achten de verwerking noodzakelijk om onze belangen te behartigen. Het is relevant om te vermelden dat de inbreuk op uw privacy rechten en -vrijheden tot een minimum wordt beperkt omdat we, waar mogelijk, pseudoniemen gebruiken, aggregaten gebruiken en andere principes van Privacy by Design toepassen. Gatekeeper heeft een beleid om dit te monitoren en continu te verbeteren. Onze interne beoordelingen en onze Functionaris voor Gegevensbescherming zullen hierop toezien. Slechts een beperkt aantal medewerkers heeft alleen toegang tot uw persoonlijke gegevens wanneer dit nodig is om hun taken uit te voeren. Gatekeeper heeft uw persoonsgegevens zorgvuldig beveiligd (zie ‘Hoe beschermen wij uw persoonsgegevens’ hieronder). Gezien het bovenstaande is Gatekeeper van mening dat er geen belangen, rechten of vrijheden zijn die voor u belangrijker zijn dan het gerechtvaardigd belang van Gatekeeper om haar bedrijf naar beste kunnen uit te oefenen.

  • Gebruik van informatie op basis van uw toestemming: Als u geen product hebt gekocht of dienst van ons, sturen we u alleen direct marketingcommunicatie (zoals nieuwsbrieven, promoties, nieuws over producten of website-updates) via e-mail, andere elektronische middelen, via telefoon of via papieren post (zoals flyers), nadat we uw toestemming om dit te doen. U kunt uw toestemming op elk moment intrekken (zie het gedeelte Uw privacy rechten hieronder).
  • te voldoen aan onze wettelijke verplichtingen : Alle persoonlijke gegevens die wij verzamelen kunnen worden gebruikt om te voldoen aan een wettelijke verplichting die op ons rust, zoals toezichthouders, fiscale autoriteiten of opsporingsinstanties , bijvoorbeeld om camerabeelden te verstrekken aan politie en justitie bij incidenten.

10. HOE BESCHERMEN WE UW PERSOONSGEGEVENS?

Gatekeeper heeft passende technische en organisatorische maatregelen genomen om uw persoonsgegevens te beveiligen tegen verlies of tegen enige vorm van onrechtmatige verwerking. We beschermen uw persoonlijke gegevens met behulp van een reeks beveiligingsmaatregelen, waaronder beveiligde opslag. In ons informatiebeveiligingsbeleid zijn onder meer voorschriften opgenomen over de organisatie van de beveiliging van persoonsgegevens (toewijzen van verantwoordelijkheden in functieprofielen), het beheer van bedrijfsmiddelen, de fysieke beveiliging van het pand, toegangscontrole en autorisaties van medewerkers, onderhoud en ontwikkeling van systemen, calamiteiten, het monitoren van potentiële bedreigingen (extern of intern), het monitoren van informatiebeveiligingsincidenten en het uitvoeren van een periodieke veiligheidsbeoordeling van de systemen.

11. BEWAARTERMIJNEN

Gatekeeper bewaart uw persoonsgegevens niet langer dan nodig is voor het specifieke doel van de gegevens. We bewaren bijvoorbeeld marketing gerelateerde persoonsgegevens tot 2 jaar na uw laatste contact met ons. Facturen worden minimaal 7 jaar bewaard in overeenstemming met de lokale belastingwetgeving. Wij zullen persoonsgegevens eerder verwijderen als u ons verzoekt om uw persoonsgegevens te verwijderen, tenzij een andere wet ons dit verbiedt.

12. DELEN WIJ UW PERSOONSGEGEVENS MET DERDEN?

Twee fasen

Tijdens fase 1 zullen wij uw persoonsgegevens niet verzamelen of delen met Deelnemers. Voor fase 2 vragen we een vergunning aan bij de Autoriteit Persoonsgegevens. Nadat wij een dergelijke vergunning hebben verkregen, is het mogelijk dat Gatekeeper en haar Deelnemers uw persoonsgegevens onder strikte voorwaarden mogen delen. Wij zullen dit Privacy Statement actualiseren nadat wij een vergunning hebben gekregen.

Ons uitgangspunt is dat wij (a) uw persoonsgegevens niet delen met derden en (b) uw persoonsgegevens alleen delen met medewerkers van Gatekeeper voor klachtenbehandeling en indien nodig met leden van onze Geschillencommissie en Commissie van Beroep. Ook kunnen wij uw persoonsgegevens aan derden verstrekken om te voldoen aan wet- en regelgeving of in het kader van een gerechtelijke procedure, een gerechtelijk bevel of ander dwangbevel.

In sommige gevallen is het echter nodig dat wij uw gewone persoonsgegevens (geen strafrechtelijke persoonsgegevens) delen met derden, bijvoorbeeld in het kader van het uitvoeren van een overeenkomst, om ons te helpen bij het leveren van onze producten en diensten, of om marketingberichten te versturen, waaronder:

  • Leveranciers (zoals aanbieders van IT-websites) en onderaannemers;
  • contactcenters, om ons te assisteren met betrekking tot Kaartgebruiker Service;
  • reclame- en mediabedrijven die namens ons marketing- en media activiteiten uitvoeren;
  • analyse- en zoekmachineproviders die ons helpen bij het verbeteren en optimaliseren van onze websites en apps
  • In het geval van een overdracht van aandelen of gerelateerde transacties voor due diligence. We kunnen uw persoonlijke informatie delen of overdragen in verband met, of tijdens onderhandelingen over, een fusie, verkoop van bedrijfsactiva, financiering of overname van alle of een deel van ons bedrijf aan een ander bedrijf.

Met deze bedrijven sluiten wij een verwerkersovereenkomst. Sommige van onze leveranciers of derden waarmee we samenwerken, zijn gevestigd in een land buiten de Europese Economische Regio (EER) of slaan hun gegevens op buiten de EER. De regelgeving in deze landen biedt niet altijd hetzelfde beschermingsniveau als binnen de EER. Daarom hebben wij met deze partijen een overeenkomst om privacy te beschermen op een manier die vergelijkbaar is met gegevensbescherming in de EER, zoals de EU-modelcontractbepalingen.

13. UW PRIVACYRECHTEN

U heeft te allen tijde het recht Gatekeeper om inzage te vragen in de persoonsgegevens die Gatekeeper over u heeft opgeslagen. U hebt het recht om te vragen om:

  • toegang tot uw persoonsgegevens (inzage)
  • uw persoonsgegevens wijzigen of corrigeren (rectificatie)
  • vragen om uw persoonsgegevens te wissen (wissing/recht om vergeten te worden). Houd er rekening mee dat hoewel we een verzoek tot verwijdering van informatie zullen inwilligen indien wettelijk vereist, we in veel situaties specifieke persoonlijke informatie moeten bewaren om te voldoen aan onze wettelijke verplichtingen, geschillen op te lossen, onze overeenkomsten af te dwingen of voor een van onze andere zakelijke doeleinden
  • de verwerking van uw persoonsgegevens te beperken
  • uw gegevens overdragen aan een andere verwerkingsverantwoordelijke of aan uzelf als wij uw gegevens hebben verwerkt op basis van uw toestemming of op basis van de overeenkomst die u met ons bent aangegaan (dataportabiliteit)
  • bezwaar te maken tegen de (verdere) verwerking van uw persoonsgegevens als wij uw gegevens hebben verwerkt op basis van onze gerechtvaardigde belangen

Wilt u meer weten of een beroep doen op uw rechten, neem dan gerust contact met ons op via privacy@stichtinggatekeeper.nl. Dan zullen wij u verder helpen.

14. MINDERJARIGEN DIE PERSOONSGEGEVENS VERSTREKKEN

De leeftijdsdrempel van minderjarigen voor het verkrijgen van ouderlijke toestemming wordt door elke EU-lidstaat vastgesteld en kan tussen 13 en 16 jaar liggen. Minderjarigen mogen alleen persoonsgegevens aan Gatekeeper verstrekken als zij schriftelijke toestemming hebben van een van hun ouders of een wettelijke voogd.

15. KLACHTEN OVER OMGANG MET PERSOONSGEGEVENS

Als u een klacht heeft over hoe wij omgaan met uw persoonsgegevens, neem dan gerust contact met ons op via: privacy@stichtinggatekeeper.nl. Dan zullen wij u verder helpen

  1. Als u niet tevreden bent met de afhandeling van uw privacy-gerelateerde klacht over de manier waarop Gatekeeper uw persoonsgegevens verwerkt, neem dan contact met ons op via privacy@stichtinggatekeeper.nl met als onderwerp “Privacy Escalatie” en wij zullen proberen u beter te ondersteunen.
  2. Als u nog steeds niet tevreden bent met de afhandeling van uw privacy verzoek of over hoe Gatekeeper uw persoonsgegevens verwerkt, kunt u contact opnemen met uw lokale Gegevensbeschermingsautoriteit. Hier vindt u de link naar het overzicht van uw EU Nationale Gegevensbeschermingsautoriteit.

16. CONTACT

  • Het e-mailadres van Gatekeeper is privacy@stichtinggatekeeper.nl
  • Het postadres van Gatekeeper is Waalhaven Zz 19, 3089JH Rotterdam, Nederland
  • Gatekeeper is ingeschreven in het handelsregister onder nummer 88957713
  • U kunt ook contact opnemen met Kaartgebruiker Service via het telefoonnummer zoals vermeld op onze website